بنکر | Banker
پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تحقق اهداف طرح تحول بانک ایران زمین

۳۰ آذر ۱۴۰۰
در بانکداری

به گزارش بنکر (Banker)، در این رابطه مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه این بانک درخصوص تغییرات ایجاد شده در بانک ایران‌زمین می‌گوید: براساس مدل‌های تحول، تغییراتی که در بانک ایجاد شده است تغییرات بنیادی است. تغییرات بنیادی یعنی تغییرات عمده‌ای که به بانک، سازمان، نهادسازی، فرآیند و ساختاری ارائه می‌کند که این تحولات باعث می‌شود تغییرات دوره بعد سریع‌تر صورت گیرد.

وی افزود: در طرح تحول به سامانه شعب، بهبود ترکیب منابع، نرخ موثر، بهای تمام شده و اصلاح ساختار دقت و برنامه‌ریزی شد و نهایتا همه این موارد در سطوح مختلف ارائه و همراه با آن حوزه‌های کسب وکاری بانکداری شرکتی و بانکدار دیجیتال نیز راه‌اندازی شد.

سوادکوهی تعریف مفهوم ارزش مشتری را در طرح تحول پراهمیت بیان کرد و افزود: ارزش مشتری همان مشتری‌محوری است که همه موارد پیرامون آن طراحی و برنامه‌ریزی می‌شود.

سوادکوهی گفت: با تدابیر صورت گرفته موضوع ارزش مشتری و تفاوت نحوه ارائه خدمات و رفتار با هر مشتری مصوب و اجرایی شد که مزیت رقابتی محوری این بانک خواهد بود.

معاون طرح و برنامه تصمیم‌گیری جمعی و حرکت تیمی را تنها دلیل موفقیت بانک ایران زمین دانست و افزود: اقتدار مدیریتی، انسجام تیمی و سعی و تلاش همکاران و توانایی‌هایشان در حوزه منابع انسانی، مدیریت و تیم‌سازی کلید رسیدن به این موفقیت بوده است که رسیدن به آن را برای سایر رقبا بسیار سخت می‌کند. محوریت سازمان چابک و یادگیرنده را براساس فعالیت تیمی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

 

باشگاه مشتریان متفاوت

همچنین مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین از راه‌اندازی متفاوت‌ترین باشگاه مشتریان بانکی خبر داد و ادامه داد: برنامه جامعی از سوی معاون طرح و برنامه در اختیار روابط عمومی قرارداده شده است که امیدواریم متفاوت‌ترین باشگاه مشتریان بانکی را در شب یلدا راه‌اندازی کنیم.

سیدمحمدحسین استاد گفت: در سال‌های اخیر رشد تکنولوژی و رشد استفاده شبکه‌های اجتماعی شرایط جدیدی را در ارائه خدمات به مشتریان ایجاد کرده است، مشتری امروز انتظار دارد خدمات را در همان جایی که حضور دارد دریافت کند، در واقع ما به‌عنوان ارائه کننده سرویس باید سراغ مشتری بریم.

استاد با بیان این موضوع که در بحث بانکداری دیجیتال دیگر نمی‌توانیم از همان ابزار‌های تبلیغاتی سنتی استفاده کنیم، افزود: امروز مشتریان بانک توقع دارند در همان جایی که حضور دارند، خدمات دریافت کنند. پس بهترین تبلیغ تبلیغی است که در همان نقاط اتصال بانک و مشتریان انجام می‌شود.

وی در خصوص خدمات مرکز تماس خاطرنشان کرد: ما نقطه اتصال‌مان را در مرکز تماس دیجیتال خواهیم گذاشت.
مرکز تماس بانک به‌صورت ۲۴ ساعته در ایام هفته پاسخگوی سوالات مشتریان هستند. سامانه مکاتبات قضائی (کاشف) از سوی این مرکز در حال پیگیری است.

برچسب ها: بانکبانکدار دیجیتالبانکداری شرکتیسازمانمشتری‌محورینهادسازی
توئیتاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریارسال

بیشتر بخوانید

دلار
اخبار روز

واریز اشتباهی ۸۱ تریلیون دلار به حساب یک مشتری

۱۰ اسفند ۱۴۰۳
وام

انواع وام مسکن و نحوه دریافت آن

۸ اسفند ۱۴۰۳
بانک مرکزی
ویژه بنکر

عطش بانک‌ها برای خلق نقدینگی بالا رفت

۱۹ دی ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار بنکر

قفل FATF شکست

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
حباب سکه

سکه یا سراب؟ وارد فاز حباب خطرناک شده‌ایم؟

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴

قیمت خودرو‌های سایپا پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴

قیمت خودرو‌های ایران خودرو پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴

قیمت دلار امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
سکه و طلا

قیمت طلا و سکه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴

آغاز فعالیت نخستین بانک روسی در ایران

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

شعب كشیك بانك ملت در روزهای پنج شنبه

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

شعب کشیک بانک رفاه در روزهای پنج‌شنبه

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
انلاین

وام تا ۳۰۰ میلیون را آنلاین بگیرید

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

شعب کشیک بانک سپه در پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت‌

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

جزئیات پرداخت یارانه اردیبهشت‌ماه اعلام شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

تحلیل تکنیکال طلا در بازار ایران / فرصت خرید یا سیگنال فروش؟

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

ترامپ بازار ارزهای دیجیتال را منفجر کرد!

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

افزایش حقوق و مزایای جانبی بازنشستگان اعلام شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

وب گردی

سقف متحرک استخر ، بیما ، عمل زیبایی بازیگران، صرافی ارز دیجیتال، پلکسی

مروری بر دسته بندی اخبار

  • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ارز دیجیتال
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه
  • بانکداری
  • بانکداری الکترونیک
  • بنکر پلاس
  • تاریخ و اقتصاد
  • خدمات آنی
  • خودرو
  • دیگه چه خبر ؟
  • صرافی
  • طلا و ارز
  • قانون بانکداری
  • کافه بانک
  • گزارش روز
  • نگاه بنکر
  • وام
  • ویژه بنکر
  • یادداشت

آخرین اخبار

قفل FATF شکست

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
حباب سکه

سکه یا سراب؟ وارد فاز حباب خطرناک شده‌ایم؟

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ما را دنبال کنید

بایگانی اخبار

انتخاب ماه
    • تماس با ما
    • درباره ما

    نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران ۲۴ می باشد

    بدون نتیجه
    مشاهده تمام نتایج
    • ویژه بنکر
    • اخبار روز
    • بانکداری
    • طلا و ارز
    • ارز دیجیتال
    • وام
    • دریافت شماره شبا
    • دیگه چه خبر ؟
    • تاریخ و اقتصاد
    • استخدام در بانک
    • اقتصاد و بیمه

    نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران ۲۴ می باشد