بنکر | Banker
دوشنبه 9 تیر 1404
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تحقق اهداف طرح تحول بانک ایران زمین

30 آذر 1400
در بانکداری

به گزارش بنکر (Banker)، در این رابطه مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه این بانک درخصوص تغییرات ایجاد شده در بانک ایران‌زمین می‌گوید: براساس مدل‌های تحول، تغییراتی که در بانک ایجاد شده است تغییرات بنیادی است. تغییرات بنیادی یعنی تغییرات عمده‌ای که به بانک، سازمان، نهادسازی، فرآیند و ساختاری ارائه می‌کند که این تحولات باعث می‌شود تغییرات دوره بعد سریع‌تر صورت گیرد.

وی افزود: در طرح تحول به سامانه شعب، بهبود ترکیب منابع، نرخ موثر، بهای تمام شده و اصلاح ساختار دقت و برنامه‌ریزی شد و نهایتا همه این موارد در سطوح مختلف ارائه و همراه با آن حوزه‌های کسب وکاری بانکداری شرکتی و بانکدار دیجیتال نیز راه‌اندازی شد.

سوادکوهی تعریف مفهوم ارزش مشتری را در طرح تحول پراهمیت بیان کرد و افزود: ارزش مشتری همان مشتری‌محوری است که همه موارد پیرامون آن طراحی و برنامه‌ریزی می‌شود.

سوادکوهی گفت: با تدابیر صورت گرفته موضوع ارزش مشتری و تفاوت نحوه ارائه خدمات و رفتار با هر مشتری مصوب و اجرایی شد که مزیت رقابتی محوری این بانک خواهد بود.

معاون طرح و برنامه تصمیم‌گیری جمعی و حرکت تیمی را تنها دلیل موفقیت بانک ایران زمین دانست و افزود: اقتدار مدیریتی، انسجام تیمی و سعی و تلاش همکاران و توانایی‌هایشان در حوزه منابع انسانی، مدیریت و تیم‌سازی کلید رسیدن به این موفقیت بوده است که رسیدن به آن را برای سایر رقبا بسیار سخت می‌کند. محوریت سازمان چابک و یادگیرنده را براساس فعالیت تیمی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

 

باشگاه مشتریان متفاوت

همچنین مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین از راه‌اندازی متفاوت‌ترین باشگاه مشتریان بانکی خبر داد و ادامه داد: برنامه جامعی از سوی معاون طرح و برنامه در اختیار روابط عمومی قرارداده شده است که امیدواریم متفاوت‌ترین باشگاه مشتریان بانکی را در شب یلدا راه‌اندازی کنیم.

سیدمحمدحسین استاد گفت: در سال‌های اخیر رشد تکنولوژی و رشد استفاده شبکه‌های اجتماعی شرایط جدیدی را در ارائه خدمات به مشتریان ایجاد کرده است، مشتری امروز انتظار دارد خدمات را در همان جایی که حضور دارد دریافت کند، در واقع ما به‌عنوان ارائه کننده سرویس باید سراغ مشتری بریم.

استاد با بیان این موضوع که در بحث بانکداری دیجیتال دیگر نمی‌توانیم از همان ابزار‌های تبلیغاتی سنتی استفاده کنیم، افزود: امروز مشتریان بانک توقع دارند در همان جایی که حضور دارند، خدمات دریافت کنند. پس بهترین تبلیغ تبلیغی است که در همان نقاط اتصال بانک و مشتریان انجام می‌شود.

وی در خصوص خدمات مرکز تماس خاطرنشان کرد: ما نقطه اتصال‌مان را در مرکز تماس دیجیتال خواهیم گذاشت.
مرکز تماس بانک به‌صورت ۲۴ ساعته در ایام هفته پاسخگوی سوالات مشتریان هستند. سامانه مکاتبات قضائی (کاشف) از سوی این مرکز در حال پیگیری است.

برچسب ها: بانکبانکدار دیجیتالبانکداری شرکتیسازمانمشتری‌محورینهادسازی
توئیتاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریارسال

بیشتر بخوانید

دیگه چه خبر ؟

بازدهی صندوق درآمد ثابت | بازدهی مطمئن و بیشتر از بانک؟

8 تیر 1404
دلار
اخبار روز

واریز اشتباهی ۸۱ تریلیون دلار به حساب یک مشتری

10 اسفند 1403
وام

انواع وام مسکن و نحوه دریافت آن

8 اسفند 1403

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار بنکر

جزییات بخشودگی جریمه دیركرد وام های خُرد بانك ملت

8 تیر 1404

فروش گواهی سپرده خاص با سود ۲۵ درصد در بانک رفاه

8 تیر 1404

فروش فوری 3 محصول ایران خودرو+شرایط

8 تیر 1404
بانک مرکزی ایران

اتصال ۶ بانک به سامانه های برات الکترونیکی

8 تیر 1404

جهش قیمت طلا ۱۸ عیار و سکه در بازار تهران!

8 تیر 1404

اتحادیه طلا قیمت طلا و سکه را اعلام کرد

8 تیر 1404

آینده قیمت اتریوم چه خواهد شد؟

8 تیر 1404

زنگ خطر در بازار ارز؛ آیا دلار به ۹۰ هزار تومان می رسد؟

8 تیر 1404

سقوط ۲۹ درصدی توکن‌های هوش مصنوعی

8 تیر 1404

ساعت کاری ساتنا به روال قبل بازگشت

8 تیر 1404

۴ روش اطلاع از اعتبار کالابرگ و واریز آن

8 تیر 1404

قیمت آپارتمان در ۲۲ منطقه تهران+قیمت مترمربع

8 تیر 1404
طلا

طلای جهانی در مرز سقوط؟ | تحلیل بازار ۸ تیر ۱۴۰۴

8 تیر 1404

قیمت خودروهای سایپا امروز یکشنبه ۸ تیر ۱۴۰۴

8 تیر 1404

قیمت خودروهای ایران خودرو، یکشنبه ۸ تیر ۱۴۰۴

8 تیر 1404

وب گردی

سقف متحرک استخر ، بیما ، عمل زیبایی بازیگران، پلکسی، قیمت لحظه ای تتر

مروری بر دسته بندی اخبار

  • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ارز دیجیتال
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه
  • بانکداری
  • بانکداری الکترونیک
  • بنکر پلاس
  • تاریخ و اقتصاد
  • خدمات آنی
  • خودرو
  • دیگه چه خبر ؟
  • صرافی
  • طلا و ارز
  • قانون بانکداری
  • کافه بانک
  • گزارش روز
  • نگاه بنکر
  • وام
  • ویژه بنکر
  • یادداشت

آخرین اخبار

جزییات بخشودگی جریمه دیركرد وام های خُرد بانك ملت

8 تیر 1404

بانک کشاورزی پیشتاز اشتغالزایی در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی است

8 تیر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ما را دنبال کنید

بایگانی اخبار

  • تماس با ما
  • درباره ما

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • ویژه بنکر
  • اخبار روز
  • بانکداری
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • دریافت شماره شبا
  • دیگه چه خبر ؟
  • تاریخ و اقتصاد
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد