بنکر | Banker
دوشنبه 22 اردیبهشت 1404
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

بازاریابی محتوا یک ضرورت اساسی در تبلیغات

9 تیر 1400
در اخبار روز

محتوا بدون شک مهمترین قسمت یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قوی است و تقریباً همه جنبه‌های استراتژی بازاریابی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در واقع از وب‌سایت تا رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی از طریق ایمیل، تبلیغات PPC (کلیکی) و… همه این موارد برای موفقیت، به محتوای عالی نیاز دارند.

در حال حاضر بازاریابی محتوا یک ضرورت اساسی است. چرا که اکنون مصرف‌کنندگان انتظار دارند که کسب‌وکارها محتوایی با کیفیت بالا را در اختیار آنها قرار دهند. محتوا به کسب‌وکار کمک می‌کند تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرد، از رقبا تمایز یافته و هویت برند خود را به نمایش بگذارد. نباید فراموش کرد که پشت هر کسب‌وکار موفق، داستان‌ها و محتوای مرتبط، جذاب و جالب بسیاری وجود دارد. زمانی که بیل گیتس در سال 1996 بیان کرد «محتوا پادشاه است»، دقیقا به همین موضوع اشاره داشت.

بازاریابی محتوا دنیایی مشتری‌محور ایجاد کرده که در آن توجه به ذائقه مخاطب اجتناب‌ناپذیر است. محتوا رابطه میان برند و مشتری را دستخوش تغییرات قابل توجهی کرده است. شرکت‌های برتر دنیا به چیزی بیش از بازاریاب و فروشنده محصولات خود تبدیل شده‌اند؛ آنها الهام‌بخش مشتریان خود بوده و با محتوای اثرگذار باعث تغییر در سبک زندگی و چگونگی استفاده افراد از محصولات و خدمات خود می‌شوند.

از دلایل دیگر قدرتمند بودن بازاریابی محتوا، استفاده از آن برای بالا بردن وجهه برند به عنوان رهبر صنعت است؛ به این معنی که محتوا بر نگرش مخاطب اثرگذار بوده و چنین تصویری را از کسب‌وکار تداعی می‌کند.

بازاریابی محتوا به عنوان جریان جدید در عصر تبلیغات شناخته می‌شود؛ گزینه‌ای که در فضای اشباع شده آگهی‌های تبلیغاتی روزنامه‌ها، تبلیغات تلویزیونی و پیام‌های بازرگانی، به حق جای خود را پیدا کرده است.

برندهایی که امروز اهمیت بازاریابی محتوا را دست کم بگیرند، فرداروز برای رسیدن به رقبا به تکاپو خواهند افتاد. از سوی دیگر، کسب‌وکارهایی که استراتژی بازاریابی محتوای خود را تدوین نموده در مرحله بعد می‌بایست محتوای خود را با داده‌های مشتریان، فناوری بهتر، شبکه‌های گسترده‌تر از ایده‌ها و افراد درون یا برون سازمانی غنی کنند.

با ردیابی موفق‌ترین محتوا می‌توان بیشتر درباره مشتریان اطلاعات کسب کرد. برندهایی که در بازاریابی محتوا سرمایه‌گذاری کرده‌اند از چنین مزیتی برخوردار شده‌اند. احتمال اینکه رقبای یک کسب‌وکار از بازاریابی محتوا استفاده کنند زیاد است.

در این دوره جدید، بازاریابی محتوا در همه جا وجود دارد. در هر ثانیه محتوای جدیدی در سراسر جهان در حال تولید است و شمار افرادی که به این نوع بازاریابی مشغول‌اند افزایش فراوانی داشته است.

برای ردیابی محتوا لازم است چرخه عمر بازاریابی محتوا را درک کرد. این چرخه از شش مرحله تشکیل شده است که عبارتند از: تدوین استراتژی (بررسی ذائقه مخاطب به منظور تدوین استراتژی محتوا)، برنامه‌ریزی (تببین چگونگی تولید محتوای منحصربفرد)، تولید (و نیز بهبود محتوا در حین تولید)، ترفیع (چگونه، کجا و چه زمانی محتوا را منتشر نمود)، تحلیل (تحلیل و تفهیم نتایج بدست آمده و مشخص کردن آنچه نیاز به بهبود دارد) و در آخر، بهبود (رسیدن به این شناخت که کدام محتوا در راستای اهداف تبلیغاتی کسب‌وکار بهتر عمل می‌کند).

تمرکز اصلی کمپین باید مخاطبان هدف باشد. رسیدن به جنبه احساسی مخاطبان قطعاً موفق ترین راه برای تبلیغ محصولات یا خدمات یک کسب‌وکار است.

برای تولید محتوای غنی بهترین ابزار، نیازسنجی مخاطبان از طریق ارتباط با آنها است، زیرا محتوا زمانی ارزشمند است که با توجه به نیاز مخاطب تهیه گردد و باید بتواند اعتماد آن را جلب نماید.
محتوایی دیده خواهد شد که یکتا باشد؛ برای نمونه برای محتوای متنی می‌بایست تیترهای جذاب انتخاب نمود یا برای محتواهای تصویری باید از جلوه‌های بصری و برای محتواهای صوتی از جلوه‌های شنیداری منحصربفرد استفاده کرد.

 محتوا در قالب‌های گوناگون قابل انتشار است. نظیر پست‌های گرافیکی جذاب، خبر، عکس، اینفوگرافی، کتاب الکترونیکی، پادکست و موشن، ویدئو و ….

 عدم توانایی در تولید محتوای با کیفیت و خلاقانه در تبلیغات در فضای رقابتی کسب‌و کارها منجر به شکست خواهد شد. پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های مجازی بستری خارق العاده برای انتشار محتوای شما برای جذب بی‌شمار مخاطب و مشتری می‌باشند.

یکی دیگر از عوامل مهم برای انتشار محتوا، برنامه‌ریزی و تهیه تقویم محتوایی است. برای اثر گذاری هرچه بهتر می‌توانید پست‌های مناسبتی تهیه و در زمان مشخص آن را منتشر نمائید.
 زمانی در این عرصه موفق خواهیم بود که مخاطب محتوا را دنبال نماید، از خدمات استفاده کند وچه از محتوا دریافت کرده با آنچه از خدمت تجربه کرده منطبق باشد که این موضوع در نهایت باعث افزایش محبوبیت برند خواهد شد.

*یاسر علیزاده
*رییس روابط عمومی و تبلیغات تجارت الکترونیک پارسیان

برچسب ها: استراتژی بازاریابی دیجیتالانتشار محتواایمیلبازاریابیتبلیغات PPCرسانه‌های اجتماعیکلیکیوب‌سایتیاسر علیزاده
توئیتاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریارسال

بیشتر بخوانید

دیگه چه خبر ؟

هنر پرامپت‌نویسی چگونه هوش مصنوعی را به خدمت خود درآوریم؟ – جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

29 شهریور 1403
بانکداری

ارزش‌ افزایی بیشتر برای مشتریان بانک سینا

28 آبان 1401
بانکداری

هدف گذاری بانک ایران زمین برای رتبه نخست

21 آبان 1401

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار بنکر

افزایش انتقال وجه بین بانکی از ابتدای خرداد ماه

21 اردیبهشت 1404

نوسان دلار و طلا؛ تحلیلگران: عجله نکنید!

21 اردیبهشت 1404

آینده دلار و تتر چه می‌شود؟ بازار در وضعیت هشدار

21 اردیبهشت 1404

دوج‌کوین پرواز کرد/ رشد ۱۵ درصدی در یک روز!

21 اردیبهشت 1404
سازمان تامین اجتماعی

زمان پرداخت حقوق بازنشستگان در این سه روز

21 اردیبهشت 1404

ثانیه‌های سرنوشت‌ساز برای دلار! طوفان ارزی؟

21 اردیبهشت 1404

آینده بازار پس از دور چهارم مذاکرات

21 اردیبهشت 1404
سکه پارسیان

قیمت سکه پارسیان یکشنبه 21 اردیبهشت

21 اردیبهشت 1404

جدیدترین قیمت انواع خودرو/خریداران عقب‌نشینی کردند

21 اردیبهشت 1404
اوراق سکه و ارز

سکه زیر تیغ مذاکرات / طلا در لبه سقوط؟

21 اردیبهشت 1404

قیمت امروز دلار در روز مذاکرات ایران و آمریکا

21 اردیبهشت 1404
دلار

قیمت دلار در آستانه مذاکرات | چه تغییراتی در پیش است؟

20 اردیبهشت 1404

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه با توجه به مذاکرات عمان

20 اردیبهشت 1404
ساعت کار

ساعت کاری جدید بانک‌های خصوصی اعلام شد

20 اردیبهشت 1404
بانک سامان

بانک سامان استخدام می کند

20 اردیبهشت 1404

وب گردی

سقف متحرک استخر ، بیما ، عمل زیبایی بازیگران، صرافی ارز دیجیتال، پلکسی

مروری بر دسته بندی اخبار

  • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ارز دیجیتال
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه
  • بانکداری
  • بانکداری الکترونیک
  • بنکر پلاس
  • تاریخ و اقتصاد
  • خدمات آنی
  • خودرو
  • دیگه چه خبر ؟
  • صرافی
  • طلا و ارز
  • قانون بانکداری
  • کافه بانک
  • گزارش روز
  • نگاه بنکر
  • وام
  • ویژه بنکر
  • یادداشت

آخرین اخبار

افزایش انتقال وجه بین بانکی از ابتدای خرداد ماه

21 اردیبهشت 1404

جزییات دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا؛ توافق نزدیک است یا دور؟

21 اردیبهشت 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ما را دنبال کنید

بایگانی اخبار

  • تماس با ما
  • درباره ما

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • ویژه بنکر
  • اخبار روز
  • بانکداری
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • دریافت شماره شبا
  • دیگه چه خبر ؟
  • تاریخ و اقتصاد
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد