بنکر | Banker
چهارشنبه 21 خرداد 1404
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

امتیازباران مشتریان باشگاه بانک ایران زمین

14 بهمن 1398
در بانکداری

به گزارش بنکر (Banker)، در سالهای اخیر رقابت بر سر جذب مشتریان و در ادامه، حفظ آن‌ها به توسعه استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌ای منجر شده است و سازمانهایی که برنامه‌ای برای توسعه کسب و کار خود دارند، ابزارهای مختلف بازاریابی را برای جذب و در ‌‌نهایت حفظ مشتریان به کار می‌بندند که یکی از این ابزار‌ها، باشگاه مشتریان است.
 باشگاه‌های مشتری از جمله ابزارهای جامع استراتژیک هستند که سازمانها برای حفظ  مشتری از آن‌ها استفاده می‌کنند و هدف اصلی آن ها، افزایش دانش سازمان درباره مشتری است و از زمانی که مشتری در باشگاه ثبت نام می‌کند، به دنبال هر تماسی که با او برقرار می‌شود، سازمان، اطلاعات مفصلی در مورد موقعیت شخصی اعضاء، علایق و ساختار تقاضای آن‌ها دریافت می‌کند، اما تعامل مشتری برای عضویت در باشگاه به این امر بستگی دارد که آیا باشگاه مزایای متمایزی به او ارائه می‌دهد یا نه.
  در عرصه بانکداری دیجیتال نیز، طی سال های اخیر، بانک ها به ضرورت و اهمیت وفادارسازی مشتریان خود بیش از بیش واقف شده و عمدتا با ایجاد باشگاه مشتریان سعی در سرمایه گذاری مطلوب و منطقی در این عرصه داشته اند که به عنوان یکی از نمونه های موفق در این زمینه می توان به باشگاه مشتریان بانک ایران زمین اشاره کرد.
 بانک ایران زمین از اسفندماه سال 94 با راه اندازی باشگاه مشتریان سعی کرده تجربه جدیدی در این حوزه و نیز لمس بانکداری دیجیتال به مشتریان خود عرضه نماید و همچنین علاوه بر امکاناتی که در داخل باشگاه برای مشتریان بانکی خود فراهم کرده نگاه ویژه ای نیز در راستای بازاریابی هرچه بیشتر به صاحبان کسب و کارهای ایترنتی در فضای وب داشته است.
 این بانک که اتفاقا مدتی است به طور هوشمندانه تمرکز بیشتری بر باشگاه مشتریان خود دارد با ارائه طرح های مختلفی سعی در ایجاد جذابیت برای مشتریان و ایجاد رابطه ای پایدار با مشتریان خود داشته است.
 یکی از آخرین طرح ها در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین طرحی است تحت عنوان «به وقت زمستان» در این باشگاه که در واقع در چهارمین سال افتتاح این باشگاه برای جلب نظر بیشتر اعضای آن، در حال برگزاری است.
 در واقع بنا به گفته مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین «امسال تا کنون دو جشنواره صعود آزاد و یلدای ایران زمین در این باشگاه برگزار شده و طرح به وقت زمستان نیز به عنوان یک میان جشنواره تا قبل از شروع جشنواره بزرگتر به مدت 22 روز، این امکان را برای اعضای باشگاه فراهم می کند که امتیازاتی را که از ابتدای سال از طریق عملکرد خود در بانک کسب کرده اند، در اصطلاح به «فرصتهای شانس» تبدیل نمایند». 
 سیدمحمد حسین استاد در توضیح بیشتر شرایط شرکت در این جشنواره در گفت و گو با تیتر20، می افزاید: البته علاوه بر جشنواره هایی که برگزار شده و جشنواره ای که از انتهای بهمن ماه آغاز خواهد شد، اعضاء باشگاه همواره می توانند امتیازهای خود را به بسته های جذاب دیگری نظیر شانس چرخ گردون، خرید شارژ، هدیه نقدی، کدهای تخفیف و غیره تبدیل نمایند.
 وی در خصوص ویژگی های خاص در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین تاکید می کند: البته یکی از اتفاقاتی که به زودی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت کدهای تخفیفی خواهد بود که از طریق همکاری با شرکتهای دیگر این امکان برای مشتریان بانک ایران زمین و اعضای باشگاه فراهم خواهد شد که خدمات و محصولات ویژه و مناسبی را با شرایط بسیار خاص تری دریافت کنند.
 مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در ادامه به اهمیت باشگاه مشتریان در استراتژی بازاریابی و وفادارسازی مشتریان در بانک ایران زمین اشاره و می افزاید: در واقع باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به دنبال ارتقای حداکثری رضایتمندی عموم اعضا از طریق باشگاه مشتریان است. 
 استاد تصریح می کند: همانطور که می دانید رویکرد کسب و کارهای مختلف از ایجاد باشگاه مشتریان متفاوت است، اما بانکها به دنبال ایجاد یک تجربه متمایز برای مشتریان خود از این طریق هستند. در واقع باشگاه مشتریان ضمن ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات بانکی و معرفی محصولات بانک سعی دارد با ایجاد شور و هیجان و ارزش افزوده به حفظ و وفاداری مشتریان خود اقدام کند.
 وی می افزاید: تفاوت اساسی باشگاه مشتریان با سایر جشنواره های بانک ایران زمین، مستمر بودن این دسته از جشنواره ها است. در واقع مشتری قادر است امتیازهای خود را تبدیل به فرصتهای شانس کند و اختیار استفاده از امتیازها کاملا در اختیار مشتری است و این موضوع رضایت مشتریان را افزایش می دهد.
 همچنین لازم به ذکر است که باشگاه مشتریان ایران زمین به دلیل جذابیت ها و ویژگی های قابل توجه خود در شاخه وب‌سایت‌های بانک‌ها، بیمه‌ها و موسسات مالی به عنوان کاندیدا در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران نیز برگزیده شده است.
 
 در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با طرح زمستانه چه می گذرد؟
 این یک فرصت جذاب دیگر برای اعضای باشگاه ایران زمین، به مدت 22 روز است تا از تاریخ 1 تا 22 بهمن 1398 در چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین شرکت و از سه سبد قرعه کشی در این جشنواره به شرح ذیل بهره مند شوند:
 • سبد دماوند شامل 5 10هدیه  میلیون ریالی
• سبد زاگرس شامل 10 هدیه 5 میلیون ریالی
• سبد سبلان شامل 50 هدیه 2 میلیون ریالی
 • به همراه هدیه نقدی با واریز آنی، خرید شارژ موبایل، کد های تخفیف و قرعه کشی گردونه شانس

برچسب ها: باشگاه مشتریانبانک ایران زمینسبد دماوندسبد زاگرسسبد سبلانطرح زمستانه
توئیتاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریارسال

بیشتر بخوانید

وام

شرایط پرداخت ۶ وام ایران زمین با شرایط متفاوت

4 بهمن 1403
اخبار روز

اولین بانک ناتراز، تراز می‌شود

16 آبان 1403
بانکداری

وضعیت ناترازی در بانک ایران زمین

30 مهر 1403

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار بنکر

مسکن

پیامدهای خطرناک ثبت نکردن اطلاعات در سامانه املاک و اسکان

20 خرداد 1404

شرط جدید افتتاح حساب بانکی و دریافت وام اعلام شد

20 خرداد 1404

جایزه ۲۵۰ میلیونی بانک ملت برای سپرده گذاران خود

20 خرداد 1404

سوری ها به سوئیفت متصل شدند

20 خرداد 1404

سود سپرده های خطرناک!

20 خرداد 1404
بانک گردشگری

زنگ خطر برای بانک گردشگری | زیان ۲,۵۰۰ میلیاردی در یک ماه!

20 خرداد 1404

آخرین وضعیت پرونده ابربدهکاران بانکی

20 خرداد 1404

سقوط قیمت دلار و سکه در پی اخبار مثبت سیاسی

20 خرداد 1404

شرایط ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

20 خرداد 1404

رهاشدگی خطرناک در اقتصاد ایران

20 خرداد 1404
بدهکار

گرفتاری خانوارهای ایرانی در تله بدهی!

20 خرداد 1404

ارزهای دیجیتال ترند و پرطرفدار کدام‌اند؟

20 خرداد 1404

بیت‌کوین در آستانه رکورد جدید؟ بازار منتظر انفجار قیمت

20 خرداد 1404
طلا

طلا عقب‌نشینی کرد | پیش‌بینی تحلیلگران از آینده طلا

20 خرداد 1404

صورت‌های مالی با چاشنی توهم سود

20 خرداد 1404

وب گردی

سقف متحرک استخر ، بیما ، عمل زیبایی بازیگران، پلکسی، قیمت لحظه ای تتر

مروری بر دسته بندی اخبار

  • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ارز دیجیتال
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه
  • بانکداری
  • بانکداری الکترونیک
  • بنکر پلاس
  • تاریخ و اقتصاد
  • خدمات آنی
  • خودرو
  • دیگه چه خبر ؟
  • صرافی
  • طلا و ارز
  • قانون بانکداری
  • کافه بانک
  • گزارش روز
  • نگاه بنکر
  • وام
  • ویژه بنکر
  • یادداشت

آخرین اخبار

مسکن

پیامدهای خطرناک ثبت نکردن اطلاعات در سامانه املاک و اسکان

20 خرداد 1404

شرط جدید افتتاح حساب بانکی و دریافت وام اعلام شد

20 خرداد 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ما را دنبال کنید

بایگانی اخبار

  • تماس با ما
  • درباره ما

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • ویژه بنکر
  • اخبار روز
  • بانکداری
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • دریافت شماره شبا
  • دیگه چه خبر ؟
  • تاریخ و اقتصاد
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد